2010. február 27., szombat

Pénzmágnes vagyok!

Tegnap találtam egy tízforintost a földön. Felkaptam, felemeltem, és őszinte örömmel, hangosan azt kiabáltam, hogy "I'm a money magnet" (Pénzmágnes vagyok). Angolul, mert a pénzteremtős hangoskönyvet angolul hallgatom, és belémívódott. Nagyon jó érzés volt, átjárt a boldogság. Egyszerű gyakorlat, de megtanít igazi örömet kötni a pénzhez, és ez fontos! Ma beletettem a "Pénzügyi szabadság persely"-embe.

A gyakorlatok önmagukban nem hoznak pénzt! De az engedélyeket megadják tudatalatti szinten. Minden nap tegyél valami konkrét lépést is, hogy gazdag legyél! Rendszeres, kis lépések pont megfelelőek. Mellette eleinte még valószínűleg ugyanúgy dolgozni kell, de nem mindegy hogy 30 évig, vagy 10-ig:) vagy 5-ig:DDD.

Nem akarom sugallni, hogy utána soha se tegyél keresztbe szalmát. De a szabadság az szabadság - erről részletesebben Tim Ferris módszereinek feldolgozásával írok később, végre megtaláltam a könyvet - illetve visszakaptam, azt hittem elveszett:)

Jönnek az ötletek és a lehetőségek egyre konkrétabban, minden nap teszek is értük. Több ékszermegrendelést is kaptam, elértem az első sikereket a modell-karrierrem beindítása kapcsán. Egy amerikai filmstúdió vezetőjével sikertült felvennem a kapcsolatot, és stratégiai partnerséget javasoltam egy színész-modell ügynökség nevében, ahol már szintén tevékeny részt vállalok - ez is az elmúlt hónap fejleménye. Több új blogot is indítottam, és tárgyalok egy barátommal a közös leendő webáruházunkról. Ma ingyen dolgoztam szívességből ugyananennek a barátomnak az élete első nagyrendezvényén, jól esett adni:). A végén egy ismeretlennek történő egy perces segítségért kaptam 7 jó fajta csokit - egy promóciós teherautóra segítettem feltenni egy aggregátort. Szeretem az életemet, higyjétek el, segít a megfelelő hozzáállás, hogy mindent megteszek magamért - nem csak a pénz terén. Mások is sokkal elégedettebbek, bondogabbak körülöttem - például a szüleim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése