2010. január 21., csütörtök

Ötletroham

Tegnap olyan ötletroham kerített többünket hatalmába, mely egyértelműen megmutatta, hogy a pénzkereső technikák működnek, megvalósíthatóak. Dolgozni is kell majd, amíg létrehozom-létrehozzuk ezeket az ötleteket. Kedvenc teaerdészeinkkel (http://teaerdo.hu) és Szaszával ötleteltem. Tulajdonképpen egy Mastermind csapatot hoztunk létre: Ötletelj olyan emberekkel együtt rendszeresen, akikkel körbeinspiráljátok egymást, és megtörténik a csoda - olyan lehetőségeket fogtok feltárni a kezetek ügyében, melyeket utána már csak meg kell csinálni, és minden működni fog. Fantasztikus érzés - tegnap megszabadultam attól a rettenetes félelemtől, melyet azóta érzek, mióta a jól megfizetett, de IDŐRE ÉS NEM EREDMÉNYRE megfizetett közgazdász állásom feladása éreztem időnként. Érzem, hogy mostantól nincs más dolgom, mint megálmodni pontosan mit szeretnék, és létrehozni. Aktív tevékenység lesz felépíteni, de szórakoztató. Na, ilyen terveim, érzéseim vannak! Hogy hangzik?

Az a célom, hogy olyan életet alakítsak ki, hogy oda és akkor mehessek, amikor csak szeretnék. Ehhez egy megfelelő pénzügyi színvonal és mobilizálható pénzkeresési módok kellenek és/vagy pedig automatizált pénzkeresési módok. Mindkettőre törekszem egyszerre. Célzottan ehhez az álomhoz keresek most megerősítő gyakorlatokat, melyek segítenek átélni azokat az érzéseket, melyek folyamatosan motiválni fognak, hogy mindezt elérjem. Most csak általánosságokban beszéltem, de nagyon konkrét ötletek merültek fel tegnap, melyek elkezdtek azóta megvalósulni - megtettem az első lépéseket (felvettem a kapcsolatokat, elkezdtem a webes tevékenységeket, beállítottam az emlékeztetőket, kiélveztem a design tervezés örömeit, stb.)


Szép napot, holnapot, tegnapot!


Sünike 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése